söndag 9 november 2014

Lägerplats i Dinodalen




Sneakpeeken från veckan... Där har vi Nic Stonegrounds mysiga lägerplats. Där han står och håller i en kedja. Kedja till luftballongen, eller något anat han pysslar med i dalen? Ser inte så mycket annat än själva elden och en poncho eller kanske väst-liknande plagg som hänger på tork. Och det som står framför honom... det har precis formen och den beigeaktiga färgen av ett kylskåp. Eller vad tusan?


Häromdagen kom även en ytterligare tjuvkik i ett mejl till icke-Star Riders. Man kan nu få gratis SR och SC fram till 18 november. Så har du något extrakonto kanske det kan vara läge att kolla mejlen och få spela lite extra (det kommer jag definitivt göra).



Med tanke på datumet,  18 november, som är 11 dagar efter att mejlet skickades (ganska slumpmässigt, en och en halv vecka?) kan man anta att det händer någonting på onsdagen den 19e?
AH VA SPÄNNANDE!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Först vill jag bara säga att jag tycker det är jättekul att läsa din blogg och jag har inspererats av alla dina teorier. Jag tännkte bara fråga om du har någon teori om vad Nic håller i. På båda bilderna jag sett med honom har han en metallkedja i ena handen..?

    Tack för din jättehäftiga blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och oj tack så himla mycket! :D

      Nu är jag ju lite väl sen på att svara, även om vi (iaf jag) inte fått reda på nått av det i uppdragen än så känns det lite sent att gissa, hehe.

      Radera